fredag den 3. oktober 2014

Travlhed og pres, samt forløbets 5 uge

Ja, det er ikke meget der er blevet skrevet på bloggen de sidste par uger, det ved jeg godt.
Jeg er simpelthen så træt og udmattet når jeg kommer hjem fra arbejde - vi er lidt pressede for tiden med en del langtidssygemeldinger, en nær kollega går på efterløn, og hans efterfølger starter først om en måned. Derudover kræver det stadig en del energi at tilvænne sig de nye forhold i folkeskolereformen, nye børn i klasserne og den kortere dag i SFO'en, hvor det stadig forventes at vi giver et lige så godt tilbud som før sommerferien, og så oven i købet med en halvering af personalet! Det ER hårdt, og jeg kan mærke at jeg skal passe på mig selv.
Det har desværre betydet, at jeg har sagt stop til Lindyhopp. Det er en rigtig sjov måde at få motion på, men det der giver mig mest energi og overskud for tiden, er når der bipper noget ind på den sociale konto. Det gav Lindyhopp mig ikke, og efter en 10 timers arbejdsdag, har jeg bare trængt til at komme hjem, frem for at drøne frem og tilbage til Aarhus. Forholdet vil dog ændre sig når jeg flytter til Aarhus efter nytår, så jeg starter op igen der.
I stedet vil jeg fokusere på at komme godt ind i min nye spejderklan, der bonner på socialkontoen med det samme. Der er møde hver 14. dag, og det er rigtig godt kan jeg mærke.

Kosten har heller ikke kørt for godt det sidste stykke tid. Det gik ellers rigtig godt, men jeg blev syg med kvalme og ondt i maven i flere dage, og siden da har det været svært. Jeg forsøger konstant at komme godt tilbage på sporet, men det er lidt en ond cirkel.
Jeg har ikke fået lavet en masse spændende og lækkert mad, og jeg synes ikke der har været meget plads til at skrive om det.

MEN, jeg ved at jeg har tabt mig, og det føles godt, og det er også motiverende for at fortsætte.
Nye oplæg og opskrifter følger snarest :)

Hvis du vil læse mere om Tatjans Online Vægttabsforløb, kan du læse mere her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar