mandag den 8. september 2014

Onlineforløbets dag 5

Så er de første 5 dage på Tatjanas onlineforløb overstået, og jeg synes egentlig det har været helt okay.
Jeg har fået spist ordentligt ved alle måltider, og har stort set følt mig mæt.
Sukkertrangen har været utrolig begrænset, dog fik jeg i weekenden brug for lidt, og valgte at spise et stykke tørret mango lørdag, og lidt frugt søndag.
Men det har også været noget af en opstart, det her med at rydde kalenderen holdt ikke helt!

Fredag blev en totalt stresset afslutning på arbejdet, og en tur på Hammel Hestemarked om aftenen. Generelt var jeg bare træt, og lod mig nøjes med en flaske vand frem for cola.

Lørdag morgen tog jeg og familien et smut til grænsen. Det er en tur der har været planlagt længe, jeg selv ville købe nødder, kaffe og sodavand. Jeg formåede også at holde mig helt væk fra slikket, omend det blev til en pose tørret mango. Vi havde taget madpakke med, så frokosten blev helt ok.
Til aftensmad spiste vi på en café i Kolding, hvor det var nemt at vælge kartoflerne fra, og i stedet få lidt ekstra salat til den afsindigt lækre bøf. Her serverede de oven i købet både kryddersmør og chillimayo til!

Søndag startede med et besøg på et lille bagagerumsmarked ved Randers, hvorefter jeg og min mor knoklede i lejligheden. Jeg er i gang med at flytte ud, og vi fik malet hele stuen, samt fyldt bilen med sager. Det har nu betydet, at jeg bor hos mine forældre, indtil jeg har min lejlighed klar i Aarhus.
Nogle lange dage, og en lang smøre. MEN, det hele har kørt som det skulle, synes jeg. Egentlig er jeg lidt usikker på om jeg spiser for meget fedt, men regner med at kunne redigere hen ad vejen.

Og så fik jeg endelig målt mig, dog først her til aften, efter en sen aftensmad.
Talje: 75
Hofte: 97
Numse: 107
Lår: 61
Overarm 30
Jeg regner med at måle mig igen ca halvvejs i forløbet.

Kunne du tænke dig at vide mere om Tatjanas 10 ugers online vægttabsforløb, skal du klikke her!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar